Termékek Menü

ÁSZF, vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Amennyiben megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni a terméket/termékeket, kattintson a "Pénztár" gombra.

Ezután a következő lehetőségek közül választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • vagy regisztráció nélkül akar vásárolni

Amennyiben korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel, PICK PACK PONT vagy MAGYAR POSTA által), valamint fizetési módot (banki átutalás, készpénz, PICK PACK PONT utánvéttel). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. A honlapon megadott eladási árak Forintban vannak megadva és tartalmazzák az általános forgalmi adót, azonban szállítási költség nélkül értendőek. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.  A Trendibabaruha áruház fenntartja a jogot arra, hogy bármikor módosítsa az árait, rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a rendelés pillanatában a honlapon szerepel. Tájékoztatjuk, hogy hibás, túlságosan alacsonynak tűnő ár (áron aluli összeg) esetén, bármi legyen is a hibás ár megjelenésének oka (informatikai probléma, emberi vagy műszaki hiba ...), a rendelést töröljük, még akkor is, ha az már előzőleg érvényesítve lett.

A rendelések feldolgozásának időtartama

A rendelések feldolgozása 72 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailben visszaigazolást küldünk. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyesen készpénzzel, Pick Pack Pont utánvéttel történő fizetésre, illetve futárnak való utánvéttel történő fizetésre.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása MAGYAR POSTA - val, PICK PACK PONT – on történő személyes átvétellel, illetve FURÁTRSZOLGÁLAT -tal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint ezt a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási módok: Magyar Posta, Pick Pack Pont, Személyes átvét, Futárszolgálat

Kiszállítási idő: 4-5 munkanap

Szállítási díjak:

  1. Magyar Posta (házhoz szállítás) 

Szállítási mód

Súlyhatár

Szállítási díj

 Magyar Posta

(Ajánlott levélként)

0-50 g-ig

505 Ft

51-100 g-ig

600 Ft

101-250 g-ig

680 Ft vagy 1530 Ft

251-500 g-ig

1530 Ft

501-750 g-ig

1530 Ft

751-2 000 g-ig

1530 Ft

Csomagként

2 000 g felett

1740 Ft

  1.  Pick Pack Ponton történő személyes átvétel

Szállítási mód

Súlyhatár

Szállítási díj

 Pick Pack Pont

0-3 000 g-ig

 1290 Ft

3 001-10 000 g-ig

1490 Ft

10 000 g felett

díjmentes

  1. Személyes átvétel

Szállítási mód

Súlyhatár

Szállítási díj

 Személyes átvétel

nincs

 díjmentes

 

4, Futárszolgálat

Futárszolgálat 10000 Ft-ig 1570 Ft
Futárszolgálat 10000 Ft felett 1780 Ft

 

Utánvét

Utánvét lehetséges webáruházunkban a Magyar Posta, a Pick Pack Pont és Futárszolgálat által. Mindhárom házhoz szállítja a csomagokat, illetve a Pick Pack Ponttal csomagátvételi helyekre kérheti csomagját. Az utánvét összegét minden esetben a futárnak kell kifizetni a csomag átvételekor.

Sikertelen kézbesítés esetére az alábbiak vonatkoznak:
A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, illetve Pick Pack Ponton 10 napig vehető át a megrendelt csomag. Az át nem vett csomagok szállítási költségét, és visszaszállítási költségét a megrendelőre terheljük! Az át nem vett csomagok újra küldését kizárólag az addigi költségek ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

5, Foxpost automata előre utalással

súly 5 kg-ig, méret: 4,5 cm x 36 cm x 53 cm 790 Ft
súly 5-15 kg-ig, méret: 12 cm x 36 cm x 62 cm 790 Ft

 

Kötbér

Kötbér célja a szerződések teljesítésének biztosítása. Ez azt jelenti, hogy a kötbér lesz a büntetés arra az esetre nézve, ha a szerződést egészében, vagy valamely kötbérrel biztosított részében nem teljesíti a szerződést aláíró fél. A vásárló aláírja a szerződést abban az esetben, ha a vásárlás végén elfogadja a vásárlási feltételeket, melyben teljesítést vállal a csomag átvételére. Amennyiben a vásárló a felek által megállapított időpontban az árut nem veszi át, illetve az ehhez szükséges intézkedéseket elmulasztja, úgy a kötbér mértéke a késedelem minden egyes megkezdett napjára netto 1000 Ft. Amennyiben a Vásárló késedelme eléri a 21 napot, úgy a Vásárló a további szerződéses ár 7%-át köteles megfizetni a Szállítónak (Trendibabaruha Kft.) kötbérként.

Külföldre nem szállít.

Rendelkezésre állás

Megrendelését a termék raktáron való rendelkezésre állásától függően, annak megfelelõen teljesítjük. Amennyiben az Ön által megrendelt áru a raktárkészletünkben nem áll rendelkezésre, akkor e-mailben 15 napon belül értesítjük és megadjuk, hogy milyen határidővel tudjuk a kiszállítást teljesíteni. Webáruházunknak nem áll módjában kiskorú személyekkel szerződést kötni. Megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával kijelenti, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

Amennyiben nincs megelégedve a megvásárolt termékkel, küldje vissza 14 munkanapon belül és visszatérítjük az áru teljes összegét 14 munkanapon belül. (A szállítási költség a vásárlót terheli.)

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi (kiegészítők, használati utasítás) állapotában vesszük vissza. A hiányos, megrongált, károsodott vagy összepiszkolt termékeket nem áll módunkban visszavenni.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát az áru átvételének napjától kezdve gyakorolhatja. Értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.

Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Megrendelőt ezen felül csak a szállítási költség terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs „A termék visszaküldése” pontnak megfelelő állapotban, megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenetelét vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről annak felbontása során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bárminemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során, az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleges sérülésért felelősséget nem vállalunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szövegét lásd a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján.

Tulajdonjogi kikötés

Az áru a kiszállításkor a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította azt az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz az értesítés 48 órán belül nem érkezik meg, a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Vásárlónak lehetősége van rendelésének visszavonására elektronikus úton a rendelés teljesítésének megkezdéséig. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Rólunk" illetve a "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (info@trendibabaruha.hu).

A fizetés és szállítás egyéb feltételei


Webáruházunk megrendeléseit futárszolgálat, a Magyar Posta és a Pick Pack Pont csomagküldő szolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. 20.000 Ft FELETTI RENDELÉS ESETÉN A KISZÁLLÍTÁS AZ ORSZÁG EGÉSZ TERÜLETÉN DÍJMENTES!
Sikertelen kézbesítés esetére az alábbiak vonatkoznak:
A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, illetve Pick Pack Ponton 10 napig vehető át a megrendelt csomag. Az át nem vett csomagok szállítási költségét, és visszaszállítási költségét a megrendelőre terheljük! Az át nem vett csomagok újra küldését kizárólag az addigi költségek ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!


Panaszkezelés

A panaszok bejelentése, kapcsolatfelvétel a trendibabaruh.hu elérhetőségein keresztül lehetséges. (Postacím: Trendibabaruha Kft, 1119, Budapest, Albert utca 38., email: info@trendibabaruha.hu)
A megrendelő panaszát szóban (telefonon) vagy írásban jelentheti be az a Webáruház ügyfélszolgálatán. Nem minősül panasznak, ha a megrendelő a Webáruház működésével kapcsolatos tájékoztatást kér.
Az Üzemeltető a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát a megrendelőnak átadja.
Az írásbeli (ideértve az elektronikus úton) valamint telefonon tett panaszt a Webáruház – törvény eltérő rendelkezése hiányában – harminc napon belül írásban megválaszolja, melyhez csatolja a panaszról felvett jegyzőkönyvet is. A rögzített panasznak tartalmaznia kell a panaszos nevét, címét, és a panasz leírását. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles, továbbá felhívja a Felhasználó, mint megrendelő figyelmét a jogorvoslati lehetőségekre. A válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. Az Üzemeltető által felvett jegyzőkönyv tartalmazza a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben eőírt adatokat.
Szerződő Felek jelen szerződésből eredő vitáikat elsősorban békés úton, megegyezéssel kísérlik meg rendezni.
A Felhasználó a további jogérvényesítési lehetőségei: panasz benyújtása a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz, békéltető testület eljárásának kezdeményezése vagy bírósági eljárás kezdeményezése, mely esetre kikötik a Fővárosi Bíróság illetékességét.

Békéltetőtestület elérhetőségei:

A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: 
bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

Szavatosság, jótállás

A szavatosság és jótállás szabályait a Polgári törvénykönyv, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szabályozza. 

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igények az alábbi elérhetőségeken keresztül érvényesíthetők:
Név: Trendibabaruha Kft. 
Levelezési cím: Trendibabaruha Kft, 1119, Budapest, Albert utca 38. 
Telefonszám: 06 20 7717 227, e-mail: info@trendibabaruha.hu

Kellékszavatosság
A Felhasználó (mint fogyasztó) az Üzemeltető (mint vállalkozás) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján.
Az un. fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított 2 év alatt évül el. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a az elévülési határidő 1 év.
A felhasználó – választása szerint – a következő kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára - más igénye teljesítéséhez képest - aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, ebben az esetben igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az üzemeltető költségére a felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. A felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét a felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. A felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A felhasználó közvetlenül a üzemeltetővel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítést (termék átvétele a kiszálltáskor) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Az üzemeltető csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ilyen esetben az üzemeltető nem köteles a felhasználó kifogásának helyt adni, ha bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Termékszavatosság
Termékszavatosság ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a termékleírásban szereplő tulajdonságokkal. A fogyasztónak minősülő felhasználó, választása szerint érvényesítheti kellék- vagy termékszavatossági igényét. Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítása vagy kicserlése kérhető. A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval (forgalmazóval) közölni. A hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. A gyártót (forgalmazót) a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 évig terheli.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a felhasználó a gyártóval (forgalmazóval) szemben érvényesítheti.

A hibás terméket a Felhasználó saját költségére köteles az Üzemeltető postacímére eljuttatni. Az Üzemeltető utánvétes csomagot nem vesz át!
A minőségi kifogások intézésére a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet előírásai az irányadóak.